Uslovi kupovine

Uslovi kupovine i način rešavanja reklamacija

  1. Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i izražene su u dinarima (RSD). Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Takođe, radnik će Vas pozvati telefonom kako bi potvrdili narudžbinu.
  1. Proizvodi koje poručite putem Interneta biće vam isporučeni posredstvom kurirskih službi, takođe možete ih preuzeti lično u našim prodavnicama. Proizvode plaćate prilikom preuzimanja ili platnom karticom putem Interneta: VISA ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko interneta. Kurirska služba će Vam prilikom uručenja naplatiti trošak isporuke u iznosu od 200 dinara ukoliko je ukupna vrednost porudžbine do 7.000,00 dinara. Za porudžbine preko 7.000,00 dinara troškovi dostave kurira su besplatni.
  1. Poručeni proizvod/proizvodi biće vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.
  1. Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na brojeve (011) 3287 761, (021) 6621 182 ili e-maila na adresu: info@mirra.rs Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.
  1. Vraćanje proizvoda kupljenog u našim prodavnicama nije moguće ukoliko je proizvod otvoren/isproban. Vraćanje je moguće isključivo ukoliko je proizvod neotvoren. Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti.
  1. Lica ovlašćena za prijem reklamacije su svi zaposleni u MIRRA prodavnicama. Reklamacija može da se izjavi usmeno, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini. Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.