Uslovi kupovine i način rešavanja reklamacija
- Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i izražene su u dinarima (RSD). Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Takođe, radnik će Vas pozvati telefonom kako bi potvrdili narudžbinu.
- Proizvodi koje poručite putem Interneta biće vam isporučeni posredstvom kurirskih službi, takođe možete ih preuzeti lično u našim prodavnicama. Proizvode plaćate prilikom preuzimanja ili platnom karticom putem Interneta: VISA ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko interneta. Dostava svih kozmetičkih proizvoda je besplatna.
- Poručeni proizvod/proizvodi biće vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.
- Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj (021) 6621 182 ili e-maila na adresu: info@mirra.rs Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.
- Vraćanje proizvoda kupljenog u našim prodavnicama nije moguće ukoliko je proizvod otvoren/isproban. Vraćanje je moguće isključivo ukoliko je proizvod neotvoren. Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti.
- Lica ovlašćena za prijem reklamacije su svi zaposleni u MIRRA prodavnicama. Reklamacija može da se izjavi usmeno, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini. Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.